استقبال سرمربی تیم فوتبال استقلال از جذب هافبك عراقی
نوشته شده توسط : alireza

'پرویز مظلومی'‌ شنبه شب در گفت وگو با خبرنگاران افزود :‌ نشاط اكرم بازیكن تاثیرگذاری در تیم ملی فوتبال عراق است و می تواند مهره ای كلید در استقلال باشد.
وی گفت : نشاط اكرم هم اكنون در هیچ تیم باشگاهی عضویت ندارد و همچنان مدنظر باشگاه استقلال تهران است.
مظلومی درباره دیدار تیم های استقلال و شاهین بوشهر اظهار داشت :‌ دو تیم با تفكرات محتاطانه وارد زمین شدند به طوریكه شاهد بازی ایده آلی از سوی دو تیم نبودیم.
وی ادامه داد : بازیكنان استقلال در نیمه نخست شادابی لازم را نداشتند اما در نیمه دوم عملكرد مطلوب تری را از خود به نمایش گذاشتند و با فشار بر روی دروازه شاهین موفق به گلزنی در وقت اضافی شدند.
سرمربی استقلال با بیان اینكه این تیم با انبوهی از بازیكنان مصدوم و محروم روبرو است، گفت : بضاعت آبی پوشان بیش از این نیست و باید واقعیت ها را پذیرفت.
وی درباره حضور فرهاد مجیدی در وقت های اضافی بازی افزود : این مهاجم به ناچار وارد زمین شد تا در ضربات پنالتی تیم استقلال را كمك كند.
مظلومی با بیان اینكه استقلال در قرعه سختی در جام حذفی باشگاه های ایران قرار دارد، افزود : این تیم در مراحل قبل با دو تیم لیگ برتری همگروه بود كه خوشبختانه توانست مقابل تیم های پاس همدان و شاهین بوشهر به برتری دست یابد و به مرحله یك چهارم پایانی صعود كند.
مظلومی خاطر نشان كرد: متاسفانه برخی اشخاص خارج از باشگاه در صدد بر هم زدن تمركز بازیكنان هستند. آنان به جای كمك به استقلال قصد دارند تا تیم را وارد حاشیه كنند اما كادر فنی استقلال ،‌اجازه چنین شیطنت ها را به این افراد نمی دهند.
تیم استقلال تهران شنبه شب در مرحله یك چهارم پایانی جام حذفی باشگاه های ایران با یك گل از سد شاهین بوشهر گذشت و به مرحله بعدی صعود كرد.





:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: برچسب‌ها: استقلال , خرید بازیکن , مذاکره , نشاط اکرم ,
:: بازدید از این مطلب : 610
|
امتیاز مطلب : 48
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : 30 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: